torek, 9. julij 2013

Zajem zaslona

Pri svojem izdelku zajema zaslona bom pokazala neko temo iz družabnih omrežij in sicer, kako se lahko posname vsebino Facebooka na računalnik in vsebina nato deluje kot samostojna spletna stran (ohranja podatke). 

Zajem zaslona sem opravila s programom Cam Studio, ki je enostaven za uporabo. 

Končni izdelek


Izdelava

Najprej sem odprla stran in program Cam studio. S snemanjem dogajanja na zaslonu se v tem programu prične s preprostim pritiskom na gumb Record video from the screen.


Na posnetku je vidno, da sem najprej obiskala družabno omrežje facebook - svoje in šla na izvozila svoje podatke iz facebooka preko: Account settings -> Download a copy od your facebook data. Nato sem morala vpisati svoje geslo na facebooku. Podatke sem dobila na svoj mail, kjer sem si jih lahko ogledala. 
Te podatke se da izvozit in tako si kreiramo svojo mapo, kjer lahko te strani odpiramo kot samostojne strani. 

Datoteka s povezavami.
 Hranjenje informacij.
 Hranjenje slik s podatki o sliki in komentarji pod sliko.


S programom Cam studio pa sem imela tudi kar nekaj težav, kajti nastane problem pri bolj obsežnih datotekah, ko se program preprosto sesuje. Sicer pa je zelo uporaben, še posebej za kreiranje tutorialov in HOW TO -jev.