ponedeljek, 8. julij 2013

Miselni vzorec

Izdelava miselnih vzorcev v šolstvu je precej podobna. Lahko jih izdelujemo ročno, prav tako pa jih je mogoče ustvarjati tudi preko računalnika.

Za izdelavo svojega miselnega vzorca sem uporabila spletno stran bubbl.us. 





 Končni izdelek



 Najprej sem ustvarila new mind map in jo poimenovala. Nato sem prvo okno poimenovala Družabna omrežja ter spremenila barvo oblačka in besedila.








Dodala sem otroke in brate (new child bubble, new sibling bubble) in jih po želji obarvala.


Po potrebi sem tudi izbrsala kakšno vozlišče. 














Uporaba v šolstvu: Uporaba miselnih vzorcev v šoli je smiselna. Je pomemben način učenja, predvsem primeren za vizualni tip učencev, ki si snov tako lažje zapomnijo. Zelo pomembno je, da učencev učimo učnih navad, zelo dobrodošlo je, da jih z različnimi učnimi navadami seznanimo že čim prej. S pomočjo miselnega vzorca je lahko učenje hitrejše in učinkovitejše.Učenci si z barvami miselni vzorec ustvarijo sami, kar spodbuja njihovo kreativnost in ustvarjalnost in kar je najpomembnejše - priklic informacij.